Thursday, January 13, 2011

Jika Itu Takdirnya...



MATI... sangat takut bila difikirkan. Kalau kita mati, kemana ek kita pegi? Kubur je ke? Walaupun ada beberapa hadis cerita pasal mati ni, gambaran yang diberikan mungkin tak clear and tak dapat digambarkan.

Oopss... nape tetiba aku nak cakap pasal mati ni? Well, erm bukan pasal seseorang yang aku kenal mati. Tapi pasal abah aku yang cakap dia ada tanda2 nak meninggal tak lama lagi...memang sedih bila dengar tapi nak buat camne. Mati itu pasti. Aku sayang abah aku. Walaupun tak rapat cam mak, bila seseorang yang selalu ada dekat kita takde, mesti sedih kan?

Yang menyebabkan dia cakap camtu sebab dia asyik sakit je lately. Hmm...

Sekarang aku tambah sedih memikirkan satu hari nanti aku takde mak and abah sebab mati itu pasti :( Sedih giler :(


No comments: